söndag 26 juni 2011

Midsommarhelg i Österskär

Vi hade skojjigt besök i helgen av farmor, farfar och Pia och så klart "Butten" lilla vovven. Han är sådär förtjust i mig och de kan man kanske förstå för att bli jagad av mig i en Bobbycar är inget som någon vill. På midsommarafton var vi vid stången längst ut på Österskär och där mötte jag flera dagiskompisar men ffa så var min bästis Elvis där. Vi har en slags "hat/kärlek" säger de på dagis vi kramas och kivas om leksaker omvartannat. Efter att ha tittat på dansen, för att vara med vågade jag inte, så åkte vi hem och åt silllunch. Då tittade även morbror förbi efter ett nattpass och på väg till ett nytt.

Jag och farmor, jag i famnen för dansa det ville jag inte!
Jag och Elvis

Heela gänget förutom mamsen och jag dåra

Jag på hederplatsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar