fredag 26 februari 2010

6 månadersbesök på BVC




Då har jag varit på sexmånadersbesöket på BVC och träffat doktorn. Doktorn släppte en boll på golvet och såg att jag tittade efter den, hon gav mig en leksak som jag sträckte mig efter och sedan var hon imponerad av att jag kunde lyfta upp huvudet när jag låg på rygg- det var tydligen tidigt (jag e bra duktig ja). Allt var prima med mig annars också, jag hade tom tagit igen på vikten och låg precis som jag skulle! 71 cm lång och 8,97 kg tung. Nu har jag också testat ägg och då fick jag ta "svinissprutan". Lite ledsen var jag på kvällen efter den men inget som inte en alvedon fixade! Nästa spruta får bli efter Gran Canaria resan. Sedan gick jag och mamma och åt lunch ute och jag åt nästan en hel burk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar