måndag 1 februari 2010

Helgen som var

Här håller farbror Mats i mig och pappa gör miner, skojjigt.
Här är farfar och jag!


Riktig vinter här i Gävle och Hemlingby.

Jag har dragit mig upp på lekrampen.


Farmors bror skojar med mig!

I helgen har vi varit i Gävle igen. Det var väldigt vackert där med massor av snö, lite kallt bara. Jag hade fått min andra vaccination (5 månaders) samma dag vi åkte upp och blev väldigt ledsen och hade svårt att sova men ingen feber ialla fall enligt mamma.

I fredags var det gammelmorfars begravning, den var fin. Han blev väldigt gammal och har tydligen lurat döden flera gånger under sitt liv. Det var mycket släkt och vänner där. Synd att vi inte fick lära känna varandra bättre gammelmorfar och jag.

Vi bodde som vanligt hos farmor där jag visade många av mina nya färdigheter. Jag försöker sätta mig upp (gör små situps) eller drar mig upp i babysittern, jag kan snurra runt från rygg till mage och gör det gärna så snart jag får chansen. Sedan har jag blivit bra på att härma pappas hosta, det är toppen när jag vill ha uppmärksamhet! Dessutom blev alla jätteglada när det såg ut som jag vinkade? Jag vet inte riktigt......... men jag har provat ett par gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar